Általános üzleti feltételek
PODMIENKY POUŽÍVANIA REZERVAČNÉHO SYSTÉMU
(ďalej len „Podmienky RS“)
[1] Úvodné ustanovenia
1.1 Prevádzkovateľom rezervačného portálu umiestneného na
https://rezervacia.sportwell.sk/ (ďalej len „Rezervačný systém“) je
spoločnosť SportWell s.r.o. so sídlom Černyševského 30, 851 01
Bratislava, IČO: 52 124 118, zapísaná v Obchodnom registri Okresného
súdu Bratislava 1, Oddiel Sro, Vložka 133697/B (ďalej len
„Prevádzkovateľ“).
1.2 Správu a IT podporu Rezervačného systému zabezpečuje spoločnosť
INSPIRE CZ s.r.o., so sídlom: Bohunická 133/50, Horní Heršpice, 619 00
Brno, IČ: 26274728, vedená Krajským súdom v Brne, oddiel C, vložka 41301
(ďalej len „Správca“), ktorá je zároveň poskytovateľom programu
CLUBSPIRE, prostredníctvom ktorého je prevádzkovaný Rezervačný systém.
1.3 Prevádzkovateľ je prevádzkovateľom šporotovo-rehabilitačného centra
SportWell, na adrese: Černyševského 30, 8510 01 Bratislava (ďalej len
„Centrum SportWell“), ktorého hlavnou náplňou činnosti je poskytovanie
služieb osobného trénerstva, fyzioterapie a masérskych služieb fyzickým
osobám.
1.4 Klient je fyzická osoba využívajúca Rezervačný systém na rezerváciu
služieb poskytovaných Prevádzkovateľom, a to pre svoju potrebu.
1.5 Rezervačný systém (dostupný na stránke
https://rezervacia.sportwell.sk/) umožňuje Klientom v reálnom čase
vyhľadávať voľné termíny a realizovať rezervácie na vybrané služby
poskytované Prevádzkovateľom v Centre SportWell. Rezervačný systém je
dostupný z viacerých zariadení a platforiem (počítač, tablet, mobilný
telefón).
[2] Rezervácie a čerpanie služieb
2.1 Rezervácie a čerpanie služieb prostredníctvom Rezervačného systému
2.1.1 Klient je oprávnený zaregistrovať sa do Rezervačného systému po
dohode s Prevádzkovateľom o sprístupnení Rezervačného systému Klientovi.
2.1.2 Klient je povinný pri registrácii do Rezervačného systému
poskytnúť nasledovné údaje: meno a priezvisko, e-mailovú adresu (pričom
Klient je, pre úspešný priebeh registrácie, povinný uviesť e-mailovú
adresu, na ktorej sa vopred dohodol s Prevádzkovateľom), telefónne číslo
a zvoliť si prihlasovacie meno a heslo. Odkliknutím súhlasu s
podmienkami fungovania rezervačného systému, obsiahnutými cez
hypertextový odkaz v registračnom formulári, Klient vyjadruje
bezvýhradnú akceptáciu záväzkov a povinností vyplývajúcich mu z
Podmienok RS a Podmienky RS sa pre Klienta stávajú záväznými.
2.1.3 Pri registrácii do Rezervačného systému bude Klientovi zaslaný
verifikačný e-mail. Kliknutím na link uvedený v e-mailovej správe Klient
potvrdí registráciu a bezvýhradnú akceptáciu Podmienok RS.
2.1.4 Údaje Klienta uvedené v bode 2.1.2 sú potrebné pre poskytovanie
služby on-line rezervácie služieb Prevádzkovateľa a Prevádzkovateľ ich
spracúva na základe oprávneného záujmu Prevádzkovateľa (podľa čl. 6 ods.
1 písm. f) Nariadenia Európskeho parlamentu a rady (EÚ) 2016/679 o
ochrane fyzických osôb pri spracovaní osobných údajov a o voľnom pohybe
takýchto údajov) spočívajúceho v zefektívnení procesu objednávok a
rezervácií služieb Centra SportWell.
2.1.5 Pre identifikáciu Klienta pri prihlasovaní sa do Rezervačného
systému slúži Klientom zvolené prihlasovacie meno a heslo.
2.1.6 Klient (zaregistrovaný v Rezervačnom systéme) je oprávnený
uskutočniť rezervácie na vybrané služby poskytované Prevádzkovateľom,
ktorých rezerváciu sprístupnil Prevádzkovateľ v Rezervačnom systéme. Po
tom ako si Klient vyberie v Rezervačnom systéme typ služby, voľný dátum
a čas poskytnutia služby a potvrdí rezerváciu kliknutím na tlačidlo
„Objednať“, je rezervácia považovaná pre Klienta za záväznú, t.j. vzniká
povinnosť Klienta vybranú službu v Klientom vybranom termíne absolvovať
a uhradiť za jej poskytnutie dohodnutú cenu (ďalej len „Záväzná dohoda o
rezervácii“). Záväzné objednanie (rezervovanie) služby potvrdzuje ikona
umiestnená v časti „prehľad mojich rezervácií“ pri rezervovanej službe.
2.1.7 Služby určené viacerým osobám (napr. tréning pre 2 alebo 3 osoby)
rezervuje iba jeden Klient, pričom cenu takejto služby uhradí v plnom
rozsahu Klient, ktorý rezerváciu vykonal, a to aj v prípade, že sa
poskytnutia služby nezúčastnia osoby v rezervovanom počte.
2.1.8 V prípade, že si Klient pri rezervácii služby nastavil aj službu
notifikácie o rezervácii služby, Klient obdrží vo zvolenom čase
informatívny e-mail s pripomienkou rezervácie termínu vybranej služby.
2.1.9 Cenu za rezervovanú službu Klient uhradí Prevádzkovateľovi po
poskytnutí služby priamo v prevádzke Prevádzkovateľa (Centrum SportWell)
alebo mu bude cena v príslušnej výške odpočítaná z predplateného kreditu.
2.2 Rezervácie služieb prostredníctvom dohody s trénerom alebo terapeutom
2.2.1 Klient, ktorý nie je zaregistrovaný v Registračnom systéme alebo
nevyužíva možnosť vykonania objednania služieb prostredníctvom
Registračného systému, je oprávnený uskutočniť objednanie/rezerváciu
vybraných služieb poskytovaných Prevádzkovateľom aj prostredníctvom
ústnej (osobne/prostredníctvom telefonického hovoru) alebo písomnej
(elektronickými prostriedkami: e-mail/SMS/ chat) vykonanej dohody s
trénerom alebo terapeutom Prevádzkovateľa. Po potvrdení termínu
poskytnutia služby príslušným trénerom/ terapeutom, je rezervácia
považovaná pre Klienta za záväznú (Záväzná dohoda o rezervácii).
2.2.2 Cenu za takto rezervovanú službu Klient uhradí Prevádzkovateľovi
po poskytnutí služby priamo v prevádzke Prevádzkovateľa (Centrum
SportWell) alebo mu bude cena v príslušnej výške odpočítaná z
predplateného kreditu.
[3] Zrušenie rezervácie
3.1 Klient je oprávnený kedykoľvek zrušiť svoju rezerváciu (Záväznú
dohodu o rezervácii), a to za podmienok uvedených nižšie.
Klient je oprávnený odstúpiť od Záväznej dohody o rezervácii viac ako 24
hodín pred rezervovaným termínom (bez povinnosti zaplatiť odstupné), a
to zrušením rezervácie postupom podľa nasledujúcich bodov 3.2 alebo 3.3.
V prípade, že Klient odstúpi od Záväznej dohody o rezervácii (zruší
rezerváciu postupom podľa nasledujúcich bodov 3.2 alebo 3.3.) menej než
24 hodín pred rezervovaným termínom, je Klient povinný uhradiť
Prevádzkovateľovi odstupné vo výške 100% ceny príslušnej rezervovanej
služby.
3.2 Zrušenie rezervácie služby vykonanej prostredníctvom Rezervačného
systému môže Klient uskutočniť:
• v prípade zrušenia rezervácie viac ako 24 hodín pred rezervovaným
termínom, prostredníctvom Rezervačného systému, a to kliknutím na
tlačidlo „Storno rezervácie“ (tlačidlo je sprístupnené v časti „prehľad
mojich rezervácií“ po rozkliknutí ikony a tlačidla „detail rezervácie“)
a následného potvrdenia vôle zrušiť rezerváciu odkliknutím tlačidla
„Áno“ ako odpovede na verifikačnú otázku. Zrušenie rezervácie potvrdzuje
ikona umiestnená v časti „prehľad mojich rezervácií“ pri zrušenej
rezervácii.
• v prípade zrušenia rezervácie menej ako 24 hodín pred rezervovaným
termínom, doručením oznámenia o zrušením rezervácie termínu služby
príslušnému trénerovi/terapeutovi, a to buď ústne
(osobne/prostredníctvom telefonického hovoru) alebo písomne
(elektronickými prostriedkami: e-mail/SMS/chat).
Platným zrušením rezervácie, postupom podľa bodu 3.2, zaniká povinnosť
Prevádzkovateľa poskytnúť Klientovi predmetnú službu.
3.3 Zrušenie rezervácie služby vykonanej dohodou s príslušným
trénerom/terapeutom môže Klient uskutočniť doručením oznámenia o
zrušením rezervácie termínu služby príslušnému trénerovi/terapeutovi, a
to buď ústne (osobne/prostredníctvom telefonického hovoru) alebo písomne
(elektronickými prostriedkami: e-mail/SMS/chat). Riadnym doručením
oznámenia o zrušení rezervácie, postupom podľa bodu 3.3, zaniká
povinnosť Prevádzkovateľa poskytnúť Klientovi predmetnú službu.
3.4 Klient berie na vedomie a súhlasí s tým, že v prípade nezúčastnenia
sa služby, ktorej rezervácia nebola riadne zrušená, vzniká
Prevádzkovateľovi nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške ceny
príslušnej rezervovanej služby, ako aj nárok na náhradu škody vo výške
prevyšujúcej uhradenú zmluvnú pokutu.
3.5 Klient berie na vedomie a súhlasí s tým, že Prevádzkovateľ je
oprávnený zrušiť rezerváciu služby (odstúpiť od Záväznej dohody o
rezervácii), aj v nasledovných prípadoch: (i) v prípade evidovania
neuhradených splatných záväzkov Klienta voči Prevádzkovateľovi; (ii) v
prípade opakovaného neodôvodneného zrušenia rezervácie služby Klientom
menej ako 24 hodín pred rezervovaným termínom služby alebo v prípade
opakovaného nezúčastnenia sa služby, ktorej rezervácia nebola riadne
zrušená; (iii) v prípade nemožnosti alebo obmedzenej možnosti užívania
priestorov Centra SportWell na účely poskytnutia rezervovanej služby, a
to aj z technických alebo stavebno-technických príčin, ako aj z dôvodov
prerušenia dodávok energií; (iv) v prípade nemožnosti zabezpečiť
poskytnutie rezervovanej služby z organizačných alebo prevádzkových
dôvodov na strane Prevádzkovateľa alebo z dôvodu práceneschopnosti
personálu Prevádzkovateľa alebo z dôvodu nastatia udalosti, ktorú
Prevádzkovateľ nemohol ovplyvniť, odvrátiť, ani vopred predvídať (vis
maior).
Túto skutočnosť Prevádzkovateľ bez zbytočného odkladu oznámi Klientovi
na e-mail alebo telefonicky na kontakt uvedený Klientom v registračnom
formulári, pričom za takto zrušené rezervácie nevzniká Klientovi žiadny
nárok na odstupné, akúkoľvek náhradu či odškodnenie.
3.6 Klient berie na vedomie a súhlasí s tým, že Prevádzkovateľ je
oprávnený blokovať možnosť uskutočniť rezerváciu alebo zrušiť prístup do
Rezervačného systému Klientovi aj v nasledovných prípadoch: (i) v
prípade evidovania neuhradených splatných záväzkov Klienta voči
Prevádzkovateľovi; (ii) v prípade opakovaného neodôvodneného zrušenia
rezervácie služby Klientom menej ako 24 hodín pred rezervovaným termínom
služby alebo v prípade opakovaného nezúčastnenia sa služby, ktorej
rezervácia nebola riadne zrušená.
[4] Záverečné ustanovenia
4.1 Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za zneužitie prihlasovacieho
mena a hesla Klienta inými osobami.
4.2 Práva a povinnosti vzniknuté na základe týchto podmienok alebo
použitia Rezervačného systému sa riadia slovenským právnym poriadkom.
Vzťahy, ktoré nie sú výslovne upravené týmito Podmienkami RS sa
primerane spravujú ustanoveniami zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky
zákonník.
4.3 Prevádzkovateľ je oprávnený kedykoľvek zmeniť tieto Podmienky RS
(ich obsah a znenie). Nové znenie a obsah Podmienok RS nadobúda účinnosť
a nahrádza znenie a obsah predchádzajúcich Podmienok RS uplynutím 15.
(pätnásteho) dňa odo dňa uverejnenia nového znenia a obsahu uvedených
Podmienok RS na stránke Rezervačného systému
https://rezervacia.sportwell.sk/. Ak Klient nesúhlasí so zmenou znenia a
obsahu Podmienok RS, je povinný preukázateľne písomne oznámiť
Prevádzkovateľovi túto skutočnosť najneskôr do dňa nadobudnutia
účinnosti nového znenia Podmienok RS; v takomto prípade platia pre
Klienta Podmienky RS v ich predchádzajúcom (pôvodnom) znení a obsahu.
V prípade otázok ohľadne rezervácii nás neváhajte kontaktovať na +421
915 333 462 alebo info@sportwell.sk.